Work it out

Josefine Morelius, 2010-08-16 17:56:50
Snart ska jag iväg på ett spinningpass, ska bli jäkligt skönt det. Missade ju bodypumpen i skolan idag så istället blir det spinning nu. Idag i skolan har vi rullat permanent och det är fan skitkul, haha. Fast lite svårt att få dem så pass hårda som man vill ha dem. Jag längtar fasiken tills ja ska få stå och småtjattra med en tant samtidigt som ja rullar hennes hår. Så mysigt, haha. Milka (lärare) sa idag att vi sen ska rulla ett helt hår på en halvtimme, shit. Jag rullade ett parti idag på typ en timme, men så är det när man är nybörjare haha.

Nej nu ska ja strax dra, ha det gött.



Leksandströjan på såklart!

Kommentarer
Postat av: sara

Mysigt med ett samtal sådär på eftermiddagen! tänk ni vi blir gamla, kan du rulla mitt hår medans vi pratar om livets alla minnen, åh <3

2010-08-16 @ 18:24:56
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0