Andraplats

Josefine Morelius, 2010-12-29 20:13:29
Vi kom tvåa på cupen idag och jag är så jäkla stolt över oss tjejer för vi kämpade som fan idag verkligen och det gav resultat. Vi hade nästan halva laget antingen skadade eller sjuka så denna prestation är vi mycket nöjda över.

Resultat:

Krylbo Ais - SK Trim/Virsbo 2-1
Krylbo Ais 2 - Krylbo Ais 4-4
Krylbo Ais - Morgongåva SK 3-3

Så vi förlorade ju faktiskt inte en enda match iallafall.

Nu är jag dock helt slut i kroppen, jag spelade ju med en förkylning idag vilket nog är det dummaste man kan göra. Men man vill ju så gärna vara med och det gick ju bra iallafall. Spelade lite färre byten sista två matcherna så jag skulle orka med. Men då blir man istället knockad och börjar blöda näsblod sista 7 minuterna på sista matchen. Satan vad ont det gjorde och tårarna bara sprutade, haha. Känslig man är men vafan.

Nu ska jag ta och se lite teve och sen sova massor!

Återigen skitbra jobb idag tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0