Ännu en jul

Josefine Morelius, 2010-12-27 11:47:17
Oj vad det snöar ute, såhär stora fina flingor. Nu tänkte jag dra en liten uppis om helgen för den som vill veta. I lördags skulle jag som sagt på hockeyn men min sjuka satte stopp för det så åkte hem till Jenny istället på en julfika. Hon hade dukat fram massa godsaker så det var bara att hugga in helt enkelt, haha. Efter det var det bara hem och duscha och fixa sig för klockan 3 skulle vi äta mat hos pappa allihopa. Mätt och belåten åkte jag med Madelene hem till henne där hon sminkade mig och sådär inför utgången. Vi va kvar hos henne en stund innan vi sen gick hem till Magda. Mycket trevligt var det där. Vid halv 10 pallrade vi oss ner till hotellet och jag hade fan skitkul där. Jag trodde att det endast skulle vara en jäkla lång kö men faktiskt inte. Visst var det folk överallt men det var ju bara roligt. Träffade på en massa godbitar som man inte träffat på länge så det var en superbra kväll helt enkelt. Igår var man väl mest bara trött hela dagen men det kan man faktiskt få vara ibland.

Nej men jag har haft en superbra julhelg och som alltid så känns det lite trist att den är över.



Julmys hos Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0