Du kan bara du vill

Josefine Morelius, 2010-12-16 00:12:20
Om det är något som vi svenskar är riktigt dåliga på så är det att ge andra människor beröm, att säga att fan vad duktig du är och shit vad bra du gjorde det där och så vidare och så vidare. Därför tänker jag nu ösa beröm över en tjej som första gången jag träffade henne var lite blyg, försiktig och tog kanske inte för sig allt för mycket. Men jag såg iallafall rätt snabbt att den här bruden var målmedveten och sjukt duktig och hade viljan att lära sig saker och verkligen ville kämpa för att komma dit hon vill.

Idag är hon en helt ny människa, hon är såklart samma gamla härliga brutta med knasig dialekt men idag har hon växt enormt mycket och idag är hon ingen blyg, försiktig tjej utan idag tar hon för sig och jag vet att hon kommer komma dit hon vill och idag tog hon första steget till det.

Jag vill bara säga att jag är så himla stolt över dig och du vet att jag alltid trott på dig och kommer alltid göra det!

Ett stort grattis och fan vad bra du är Sofie!

Nu och för alltid.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så mycket min underbara vän!<3

2010-12-16 @ 00:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0