En vecka kvar

Josefine Morelius, 2010-12-17 17:53:45
Idag är det exakt en vecka till julafton, åh nu blir jag som ett barn igen. Kan verkligen inte förstå att nästa vecka denna tidpunkt så sitter jag nog och käkar julbord skulle jag tro. Det finns verkligen inget bättre än julen, få vara med världens bästa familj. Allra roligast är ju att Havanna nu är så pass mycket större än förra året så nu kommer hon busa järnet på julafton det kan jag lova.

Dock så har jag inte riktigt känt den där julkänslan än men ja tror att det är för att jag varit lite nere, känt mig stressad och så senaste tiden. Men nu kan det bara bli bättre och ikväll ska jag slå in julklappar och kolla på Sunes jul. Juligt värre, haha.

Åh jag längtar nu! (Ja jag är 22 år, haha.)



Förra årets julklappshög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0