Hej mitt vinterland

Josefine Morelius, 2010-12-19 10:53:47
Hej mitt vinterland! Jäklar i min låda vad det snöar, but i love it. Äntligen en vit jul säger jag bara. Nåja idag ska jag till kopparhallen och se innebandy igen, har blivit mycket utav den varan i helgen. Krylbos herrar spelar mot KFUM Falun idag klockan 14 så det lär man ju se.

Idag lär jag även ta tag i julstädningen för det ser ut som ett bombnedslag hemma hos mig just nu. Skulle även behöva rensa mina garderober igen, finns så mycket skit som jag inte använder men som jag ändå inte kan slänga. Jaja vi får se hur det blir med den saken helt enkelt.

Nu ska jag duscha och göra mig klar iallafall!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0