Huvudet högt

Josefine Morelius, 2010-12-08 18:13:22
Har nog lite svårt att hålla mig ifrån bloggen ändå verkar det som. Känns som att jag har ett behov att av skriva någonting här och då gör jag det vare sig det är strunt eller något superintressant.

Just nu har jag en stor sten i hjärtat, några vet varför andra inte. Jag tycker bara att livet är så jävla orättvist ibland.

Nåja, idag kom solstrålen Sara till skolan och det gjorde hela min redan pissiga vecka till något bra. Bara hon kommer in så blir mitt humör genast bra. Jag kan inget annat än skratta och le när jag är tillsammans med henne. Hon har något litet extra.

I vilket fall så gjorde jag folieslingor i hela hennes hår, vi varvade två olika bruna nyanser. En mörk och en ljus och resultatet blev superbra. Hennes hår fick ett helt nytt liv.

Resultat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0