Juldagen

Josefine Morelius, 2010-12-25 10:39:32
Hade en skitmysig julafton igår som vanligt, dock lite tråkigt att vara sjuk. Åt iallafall en massa god mat, godis och fick fina klappar så tack så hemskt mycket för det min kära familj.

Skulle egentligen åkt till ishallen idag och sett hemvändarmatchen men jag tror inte det är speciellt bra för min förkylning och hals så därför pallrar jag mig hem till Jenny på en julfika istället. Mycket mysigt. Sen blir det julmat hemma hos pappsen innan det är dags för utgång ikväll, jag vet dock inte än hur jag ska göra!? Vill men det är ändå dumt att riskera att bli ännu sjukare till nästa vecka eftersom vi har cup och det är dåligt med spelare. Men aja ska fundera på saken under dagen så får vi se.

Nu lär jag ta mig en dusch och snabba på lite!

Återigen tack för en supermysig gårdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0