Lördag

Josefine Morelius, 2010-12-04 11:31:25
Godmorgon godmorgon! Eller god förmiddag kanske jag ska säga. Idag sov jag ända till kvart över tio och det var så himla skönt. Blev lite dålig uppis igår kom jag på nu men så blir det ibland. Var hemma runt halv 5 igår och då gick jag direkt och köpte biljett till Rosenström ikväll. Sen skjutsade jag pappa och Andreas till Fors där dem skulle på julbord. Efter det åkte jag iväg och kikade hockey med Magda.

Ja ungefär så såg fredagen ut. Nu ska jag väl försöka pallra mig in till stan och göra ett besök på systemet och försöka hitta något att ha på mig ikväll. Letade på H&M, Gina, Bik bok, Vero moda och massa fler butiker igår men hittade ingenting. Så blir väl att kika på H&M här i Avesta idag då.

Aja nu ska jag skynda mig lite så det blir någor gjort.

Ha en bra dag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0