Små små saker

Josefine Morelius, 2010-12-21 01:32:28

Kan inte sova, jag som ska upp tidigt också.

Jag är en person som har väldigt svårt att säga något bra om mig själv eller återberätta vad någon annan sagt om mig och så vidare och vidare. Kan absolut ta åt mig av saker men sen håller jag dem där för mig själv helst. Men idag efter träningen fick jag ett litet "meddelande" från en person där det stog:

- fan du håller ju på att bli en riktig stjärna du.

Jag blev så himla glad när jag fick läsa det där så jag tänkte bara vafan folk måste ju kunna glädjas åt andra så därför ville jag bara skriva det här.

Nu har ju inte jag direkt siktet inställt på att bli nån innebandystjärna direkt för ja spelar för att jag tycker det är så jävla kul och för att vi är ett sånt härligt gäng. Men det kan verkligen förgylla hela ens dag bara av att ibland få höra att man gör något bra.

Jag blev iallafall glad och lite stolt faktiskt.

Nu var det sagt iallafall! På något vis känns det jobbigt att trycka på spara & publicera för man vill ju inte framstå som någon som skryter liksom. För det är verkligen inte det jag vill göra utan den som blír glad för min skull blir det och den som blir irriterad ja varsågod.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Där ser du Josefine! Jag har alltid vetat att du är en stjärna, på allt som kretsar kring ditt liv! Man måste ta åt sig, och njuta av lite fina ord! Vad är du alltid säger till mig! Jo du är värd beröm, och Jossi om det är någon som är värd beröm så är det DU! <3

2010-12-21 @ 07:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0