Små små saker

Josefine Morelius, 2010-12-01 23:07:24
Godkväll! Tänkte bara lite snabbt uppdatera er om min dag som har sett ut som följande: Camilla hämtade upp mig 07.15 och vi brummade mot Falun där vi hade lektion med bästa Bert. Blev lite vågföning och sax över kam-klippning. Sen åkte jag hemåt, åt mat, kollade julkalendern (som verkar skitbra, haha love it) sov en stund innan träning. Åkte till träningen som för övrigt idag var en riktigt bra träning trots att vi bara var 10 stycken eller något sånt. Har nu kommit hem duschat och lagt mig i sängen. Så det är väl bara att sova då, ska tydligen var 19 minus imorgon vid 7-tiden. Gött att jag knatar till tåget då klockan 06.30. Aja pälsmössan på bara så är det inga problem.

Vet ni? Jag längtar så till jul och ledighet nu. ♥

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0