The last day of the year

Josefine Morelius, 2010-12-31 10:32:00
Årets sista dag, 2010 lider mot sitt slut. Jag tycker alltid det känns sorligt på något vis samtidigt som det är kul med något nytt. Imorgon går vi in i 2011, ett år som jag egentligen inte har en aning om vad som ska hända. Eller jo fram till 10 september har jag koll men efter det? Ett stort frågetecken. Det ska bli spännande och se och jag hoppas det här kommer bli mitt år, ett jävligt bra.

2010 har bjudit på många många godbitar och skulle ju har gjort en liten årsresumé men jag får vänta med det tills en annan dag. Orken och tiden finns inte riktigt idag.

För ett år sen va jg väl på väg till Stockholm nu och idag ligger jag i sängen dyngsjuk. Har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra idag, antingen åker jag eller så är jag bara hemma hos syster.

Svårt beslut, men det måste tas rätt så snart.

Jag vill iallafall önska er allihopa som läst min blogg under 2010 ett riktigt GOTT NYTT ÅR och jag hoppas ni kommer tillbaka och läser igen även 2011.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0