Att bara få vara

Josefine Morelius, 2010-02-03 21:05:30
Dagarna bara flyger iväg och pressen bara ökar hela tiden på mig själv och jag måste verkligen prestera mitt yttersta just nu. Det är på sluttampen och det känner även jag men jag är inte speciellt motiverad just nu till det jag håller på med. För jag tänker bara på det som kanske kommer att hända i höst, något som jag verkligen vill. Därför är det ganska så svårt att koncentrera sig på det som jag borde koncentrera mig på.

Jag är just nu precis som alla andra överröst med massa projekt och annat som ska vara klart inom kort. Men det är i såna här situationer jag är så glad och tacksam över att jag har alla underbara människor här i Leksand som ger mig energi till att göra det här. Ni är guld värda och det har jag sagt tusen gånger men kan säga det tusen gånger till. Alla i den här klassen är så olika och det är ju det som gör att man kan ge och ta ifrån alla. Hur härligt är inte det liksom?

Men ibland så önskar jag ändå att jag bara får vara, precis som i Thailand. Där kopplade jag bort ALLT verkligen allt som hade med problem, skola och annat att göra. Där kunde jag bara vara och behövde inte bry mig om något annat.

Resan till Thailand var guld värd för mig, har aldrig tagit ett bättre beslut än att åka dit just den tidpunkten. Kunde inte vara mer behövligt än då. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0