Foppa-dags

Josefine Morelius, 2010-02-18 00:42:09
Snart är det dags att spana in hur min karl sköter sig på isen. Mindre än en timme kvar nu. Har tagit en bamyl och känner mig mycket piggare vilket kanske är bra inför natten eftersom det inte lär bli att sova förrns halv 4 ungefär. Koffeinet gör susen ibland minsann men magen känns fortfarande lite konstig. Lyckades peta i mig ett kokt ägg iallafall så vi får se om det stannar kvar eller inte, haha.

Nej men heja Sverige och Foppa och lite Weinhandl också! Förresten jag tror jag ska satsa på en karriär som curling-spelare, haha. Jag ser mig själv glida fram sådär graciöst på isen. Oj oj jag tror att jag hittat rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0