Godkväll

Josefine Morelius, 2010-02-16 18:41:18
Hejsan mina kära läsare, som förresten börjar bli rätt många nu på tal om något annat. Vilka är ni egentligen? Haha! Iallafall så har det varit en bra dag, har fått riktigt mycket gjort idag till och med mer än planerat trots att jag ligger en dag efter. Så det känns iallafall skönt. Har nyss vart ute på en liten löptur, känner mig inte helt frisk ännu så man får ta det lite lugnt. Men det känns iallfall så jäkla skönt och komma igång med träningen igen. Nästa vecka blir det nog till att köpa gymkort så fort csn landat på kontot. Haha!

Nu blir det en dusch efter det kanske lite kvällsmat och sen OS hela kvällen. Enda gången ja inte får dåligt samvete av att titta på teve en hel kväll är när det är OS.

Blir att kolla jaktstarten för herrar och damer och sen var det nog curling för både herrarna och damerna också har jag för mig.

Hoppas på medalj för Helena Jonsson ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0