Halsont

Josefine Morelius, 2010-02-15 11:34:40

Trodde att jag skulle kunna börja träna igen nu idag eftersom jag kände mig pigg igen. Men så vaknar man upp idag med världens jävla värk i halsen. Aja, en promenix lär väl inte skada iallafall. Ställde mig på vågen idag, första gången sen innan jul tror jag. Hade förberett mig mentalt för jag hade mina små aningar då vissa byxor kändes lite trånga, haha.

Men jag fick mig då en positiv överraskning trots massor med julmat/godis och sen 2 veckor i Thailand. Så det kändes inte så jobbigt tros allt. Haha!

Ska strax slänga i mig lite lunch och sen packa ihop det sista innan jag och pappsen beger oss mot Leksand igen. Idag ska jag städa och dona lite i lilla lyan för imorgon drar allvaret igång på riktigt.

Hoppas ni får en bra dag iallafall! Njut av vädret, helt underbart ju. Puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0