Helg-update

Josefine Morelius, 2010-02-28 11:30:48
Ja det har ju blivit slarv med uppdateringen under helgen, eller ja egentligen bara igår. Men hade kanske en utav dem mest stressigaste dagarna i mitt liv. Haha! Nej men här har ni helgen, varsågoda:

Fredag, ja egentligen behöver jag väl inte skriva så mycket om det eftersom jag sagt vad jag gjort. Men det blev skolan fram till 4 och sen bara en massa fredagsmys. Höll mig vaken till 12 eftersom jag skulle se OS-finalen i curling med the ladies. Somnade efter halva men sen lyckades jag vakna precis när Sverige körde sin sista sten som då gav dem ännu ett OS-guld. Snacka om bra tajming utav mig alltså. Men kul att dem vann iallafall, riktigt kul. Fast OS 2014 är det ju ett nytt fräscht lag som kommer att ta över. Än så länge ser lagen ut som följande: Josefine Morelius, Sofie Jansson och Anne-Lie Söderlind. Fattas en ordinarie och en reserv men sen så kör vi för guld, haha.

Lördag, Gick upp i ottan för att ta tåget till Borlänge där jag skulle träffa mamma och syrran som sagt. Blev en mysig dag med trevligt sällskap och en del shopping. Lite tröjor, leggings, den efterlängtade pilates-bollen och lite annat. Men åkte sen buss tillbaka till Leksand men kom bara till Insjön eftersom bussfan körde fast och ja där blev vi ståendes i 2 timmar. Underbara timmar. Fyfan! Skulle vara hemma halv 5 men kvart i 7 var jag hemma istället och skulle vara hos Elin halv 8. Mm tjena sa jag och stressade som fan. Men kom till henne halv 9 iallafall och då var det bara att dricka ikapp, och det gjorde jag så det hette duga. Haha! Blev utgång på Lucky h där vi dansade som galningar. Men riktigt kul var det iallafall så tack för det girls.

Söndag, vaknade tidigt som vanligt mådde förvånasvärt bra vilket var skönt. Har mest degat i sängen och glott på teve och har nu börjat pumpa pilates-bollen men fasiken vad segt det går. Kramp i armen snart. Idag blir det pizza-ätning och efter det inte göra så mycket alls.

Ja men ungefär så har min helg sett ut och kommer att se ut. Då vet ni och där är vi nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0