Hur mår jag egentligen?

Josefine Morelius, 2010-02-17 22:37:18
Jag är rätt dålig på att ställa den frågan till mig själv. Men nu gör jag det för en gångs skull och istället för att säga ja jag mår bra som man oftast gör så säger jag tvärtom. Mår just nu riktigt illa och känner mig helt slut i både kroppen och knoppen. Vad det beror på har jag ingen aning om.

Men som vanligt har jag tusen sak att tänka på och jag kan aldrig slappna av, inte ens när jag ska sova. Undra varför jag har problem med att sova egentligen, det är ju så jävla självklart. Jag måste lära mig att slappna av och koppla bort saker ibland, men hur lätt är det egentligen?

Jadu kära ni nu ska jag försöka få i mig något att äta, får se hur det går när magen mår som den gör. Men aja får prova iallafall.

Nu ska jag sluta gnälla här och förbereda mig inför en lång natt. Det är ju hockey klockan 01.30 inatt och det lär jag ju se.

Så godnatt på er andra som ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0