Ingen sovmorgon här inte

Josefine Morelius, 2010-02-20 10:08:36
Nej som vanligt kan jag väl inte sova på helgerna, 8 vaknade jag idag men låg kvar till halv 10 i sängen iallafall. Lite lyx ska man väl få iallafall. Haha!

Var ju som sagt på Star lounge igår och kollade på först Leksand-Malmö och sen Sverige-Ryssland på storbild. Leksand förlorade tyvärr men Sverige vann vilket var det viktigaste. Var där med Sara, Jenny och Samuel och drack lite vin och hade det bra.

Var sugen på att gå ut ikväll med men nej fyfan jag mådde faktiskt lite dåligt i morse och så insåg då att nej det blir inget av. Haha!

Nu ska jag pallra mig ut på en promenix tänkte jag och sen blir det hockey!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0