Från igår

Josefine Morelius, 2010-02-16 08:56:21
Skrev ett långt inlägg igår kväll och såklart så blev det något fel på sidan så att allt försvann. Så därför kör jag en liten kortare variant nu istället. Som sagt igår så åkte jag ju hem hit till Leksand igår, var nog framme vid 3-tiden. Direkt så började jag storstäda min lilla lya. Visst det var ju städat och så när jag kom men jag vill ändå alltid städa så jag får det på mitt vis. Så nu är det iallafall riktigt rent och fräscht här hemma. Känns lite konstigt att bo helt själv när jag är van vid att alltid ha någon som bor med mig. Lite läskigt är det nog allt, fjantig man är då. Haha! Men det löser sig nog ska vi se.



Jag var klar med städningen lagom tills damernas skidor började och vilket lopp av Kalla. Ja stolt blir man över att vara svensk. Var riktigt härligt och se. Hann även med en promenix igår kväll och lite handling på hemköp så jag skulle ha lite mat tills idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0