Mellofestivalen

Josefine Morelius, 2010-02-20 23:18:25

Gick hem till Sofie till åtta där hon hade bakat kladdkaka, ja hon är bra söt hon. Inte för att jag kanske förtjänade det eftersom jag retat henne för hennes dialekt hela dagen. Haha! Vi kollade på mello-festivalen och jag hejjade på dem där 4 brudarna med alla instrument. Coolt. Dem gick till final så jag blev nöjd. Darin är en smörsångare och Alcazar har jag aldrig gillat och sen var det inte mycket att hänga i julgran. Eller jo Elin Lantos var helt okej, trist att det inte gick så bra för henne.

Nej ni nu ska jag kolla klart på skidorna och sen sova. Håll tummarna för att jag kan sova längre än till 8 imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0