Mitt i lunchen

Josefine Morelius, 2010-02-17 12:36:52
Goddag mitt i lunchen allesammans! Har lunch så lagade till kanske världens godaste carbonara, shit vad god den var. Måste ju även återigen tacka Josefin Nilsson för att hon introducerade mig för kanske den godaste pastan som jag ätit. Linguine eller vad det heter, prova det ni.

Håller annars på med mitt gantt-schema som snart är klart och efter det har jag inte så mycket mer på planeringen för dagen. Så det blir nog ett till träningspass fram mot kvällen. Var ju ute och gick i morse och det är verkligen så himla skönt att få börja dagen med en långpromenix. Inte alls dumt lär jag få säga.

Nej snart dags att hämta tvätten och sen återgå till företaget! Det är inte officiellt när det kommer starta än, men håll utkik för så småningom iallfall.

Ha en bra dag!


Så jävla gott alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0