Party party

Josefine Morelius, 2010-02-06 13:45:50
Idag är det lördag och som vanligt vankas det party party. Vi sticker ju på lia snart igen så därför ska vi ha lite klassfest. Får se om det blir utgång sen också för min del, håller som sagt inga dörrar stängda utan gör det jag känner för.

Men känner jag mig själv rätt kommer jag nog vara sugen på att skaka rumpan på lucky en sista gång. Haha! Det blir nog paljett-leggings, vitt linne och det nya halsbandet idag bara. Tror det kan bli en succé för jag kommer glittra som jäkla discokula. Haha!

Vaknade tidigt som vanligt idag, 9 var hon ungefär. Så gick upp och glodde på teve och sen blev frukost och efter det tog jag och Nilsson en promenix till hemköp och handlade lite smått och gott.

Nej nu strax ska jag ta mig an disken men först ska jag och Josefin fixa snacksen tills ikväll.

Ha en fin lördag nu allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0