Paus

Josefine Morelius, 2010-02-23 14:09:58

Tar lite puas i arbetet här, håller på att skriva affärsidé, koncept och policy just nu. Det går framåt faktiskt och som tur är har jag kanske världens bästa hudterapeut till hjälp. Lita på att jag kommer att bombadera henne med tusen frågor vilket jag redan har gjort idag. Haha.

Det är så jävla kul att jobba med det här bara för att jag vet att det kommer bli verklighet en vacker dag. Det är det som får mig så driven i detta. Jag är så jävla lycklig för att jag äntligen tagit mig i kragen och vet vad jag vill göra i mitt liv.

Annars så ser dagen ut som följande:

♥ Slutar 16.00

♥ Hem och laga mat

♥ Städning av lägan (Siss kommer imorgon så det lär ju vara rent då, haha.)
♥ Träning

♥ OS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0