Sjuk till slut

Josefine Morelius, 2010-02-18 11:13:31
Ja jag har ju bara gått och väntat på att jag skulle bli sjuk eftersom jag känt det på mig ett tag nu. Mådde ju illa igår och vaknade upp i morse med världens huvudvärk, frossa och det kändes som om att jag inte hade sovit på en vecka ungefär. Jag har absolut inte tid med att vara sjuk just nu eftersom jag verkligen vill komma igång med företaget. Men ibland blir det såhär och det får man väl kanske kompensera med helgjobb kanske vi får se. Ska iallafall ta mig en värktablett nu och lägga mig och glo på film och kanske sova lite så är man förhoppningsvis lite piggare till senare och kan jobba lite då.

Orkade heller inte se klart hockeyn igår, men såg att dem vann iallfall så det var ju bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0