Slagen hjälte

Josefine Morelius, 2010-02-07 16:02:14
Lite så känner jag mig just nu, hehe. Men hade riktigt jävla roligt igår och jag var en riktig talang på singstar tillsammans med mitt lag 1 som till slut vann hela alltet. Har väl kanske lite ångest för att jag sullade med Miriams nycklar och telefon men det löste ju sig till slut som tur var.

Men annars så hade ja en kanonkväll från början till slut så jag är nöjd, idag mår jag väl kanske lite sådär men jag mår ju som jag förtjänar som det så fint brukar heta.

Hittade en riktigt tjusig bild på mig, Josefin och Sara med våra isdrinkar som jag tjuvade från Amanda, finns fler bilder där som den som vill kan kika på om ni vill se hur handel08-festerna ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0