2 januari

Josefine Morelius, 2010-01-02 17:36:14
Januari månad rullar på och det känns väl bra tycker ni inte? Nytt år och en jäkla massa nya möjligheter. Jag har mycket att se fram emot detta år så det kommer bli kul.

Har väl sådär piggnat till efter nyårasftonsfirandet kan man väl säga. Men känner att jag fortfarande är riktigt seg. Skulle egentligen åkt upp till Leksand idag men det blev krångel med bil som vanligt. Ibland önskar man verkligen att man hade en egen. Men jaja. Kommer väl förmodligen åka nästa fredag istället för att hälsa på lite men även passa på att gå på matchen. Missar ju en hel del matcher när jag är borta nu så vore kul att se minst en iallafall.

Dagen till ära har spenderats i sängen till stor del, jag skäms en hel del. Haha! Men den där nyårsfyllan tog riktigt hårt på mig alltså. Men det var det värt för herre jäklar vad kul vi hade.

Ikväll blir det bara film, mys och lite cola light. Haha.

Puss på er och ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0