Bamboo island

Josefine Morelius, 2010-01-18 16:28:52
Jag bara alskar bamboo island. Akte ut med speedbat idag och saklart slutade motorerna fungera mitt ute pa havet. Jag forestallde mig ett scenario om hur det skulle vara att bli fast mitt ute pa havet och aldrig mer komma darifran. Men sen helt plotsligt gasade baten ivag igen och jag kom fram till bamboo island. Varldens harligaste o verkligen.

Vi solade, badade och snorklade en massa. sag dock ingen nemo som jag ar lite besviken over. Men men. Vi hade iallafall en skitharlig dag och ar sugen pa att aka ut dit igen.

Ah jag vill verkligen inte aka hem, skulle latt kunna stanna flera veckor till. Gissa om planerna infor en ny resa om ett ar redan har borjat. Haha! Langtar redan nastan!

Nej men nu ska jag sova sa ni far ha det sa bra dar hemma sa ses vi snart!

Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0