Bittersweet

Josefine Morelius, 2010-01-04 22:25:22
Fan vad bitter jag är, och trött. Bitter för att Sverige förlorade matchen inatt, kul att dem alltid ska domarna emot sig. Förstår inte, verkligen inte. Tycker även synd om Rundblad som är hela Sveriges syndabock nu, men jag säger bara såhär han är inte mer en mänsklig och alla kan göra misstag. Sverige spelade inte tillräckligt bra för att vinna en semifinal thats it. Mina tips sprack ju direkt, inget mål av Tedenby men Markström storspelade ju delar av matchen iallafall.

Fan jag ska ta över efter Niklas Wikegård när han drar sig undan. Jag är så jävla rätt för det där jobbet och där är vi nu. Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0