Bye Sweds

Josefine Morelius, 2010-01-10 14:15:21

Ska inte åka förrns om en timme egentligen men tänkte packa ihop datorn strax så passar på att skriva mitt sista inlägg nu tills när vet jag inte. Vi får se hur det blir med uppdateringen i Thailand jag har ju trots allt semester och även proffsbloggare som jag måste ju få njuta någon gång också. Haha nej men skämt å sido jag ska nog leta på något internetplace där nere och uppdatera för er som vill läsa. Iallafall vill min kära mor att jag ska göra det och då är det väl klart att det ska fixas.

Nej men ha det så himla bra nu allihopa och va rädda om er! Klassen uppe i Leksand håll ställningarna tills jag är tillbaka i lingonskogen. Saknar er dock redan så två veckor till utan er känns långt, men sen så.

Massa kärlek, pussar och kramar från Josefine! ♥



Väska + handbagage, CHECK


Josefine är med och klädd för en lång flygtur, CHECK



Har blivit en hejare på det här med ego-bilder, men det är ju alltid trevligt så nu säger jag hej då med en sista från Sverige!

Och hörrni där är vi nu!


Kommentarer
Postat av: Andreas

..och där är vi nu :D

2010-01-11 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0