Drömkvällen

Josefine Morelius, 2010-01-31 16:09:38
Igår var ju dagen då drömkvällen gick av stapeln och det vart riktigt lyckat så John Nilsson ska verkligen ha all beröm han kan få.

Iallafall så vaknade jag tidigt som vanligt igår men sen vid lunch åkte vi in och handlade och gick på systemet. Dem andra drog hem och jag gick till Sofie för att sedan gå till hallen och kolla j20-match. Leksand - Linköping och Leksand vann med 3-0. Kom hem och käkade skitgod lasagne som Josefin hade lagat. Mums.

Vi gjorde oss i ordning lite och åkte sen till hallen igen för att kolla på matchen, HSS - Orsa. Vi åkte dock efter en period eftersom vi ville hem och fixa klart oss istället, haha. Men HSS vann iallafall.

Det blev lite förfest hemma hos oss där vi spelade lite spel och sånt där trevligt. Klockan 10 kom taxin (ja det finns taxi i leksand nu, hell yeah.) och jäklar i min låda vad han var sur. Men men. Vi kom till hallen och festade loss tills klockan var ett och jag hade verkligen hur kul som helst. Blev kanske lite mycket drinkar men vafan är det fest så är det.

Så tack allihopa för en riktigt riktigt rolig drömkväll!


Josefin och Emelie när vi körde vem är jag-grejjen


Stoffe


Rex var med på ett hörn han med. Kanske den största katten jag sett någon gång, vet inte hur många gånger jag påpekat hur facinerad jag är över att ha är så stor. Haha! Men bra söt är han då iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0