Jetlag

Josefine Morelius, 2010-01-26 21:43:14

Jag lider nog av jetlag just nu, vet varken vad det är för dag eller vad klockan är. Helt snurrigt är det för jag följer nog fortfarande thailändsk tid. Hoppas man kan sova ikväll nu bara så man kommer in i rätt rytm igen.

Men som sagt så är jag iallafall hemma nu igen efter 2 helt jävla underbara veckor i Thailand. Ville verkligen inte åka hem igår, men nu är jag iallafall hemma så vad ska man göra. Tänkte lägga in massa bilder och sånt idag men vet inte om jag orkar det just nu, jag är lite seg som sagt. Ska nog istället ta en varm dusch (är fortfarande inte inställd på denna kyla) och sen lägga mig i sängen och glo på teve det var verkligen länge sen nu.

Imorgon tar jag mitt pick och pack och drar till Leksand igen för dem sista veckorna i skolan och såklart att få träffa alla som jag verkligen saknar just nu. Ska bli hur kul som helst. ♥



En rätt seg Josefine säger nu godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0