Min syster

Josefine Morelius, 2010-01-08 22:31:21
Hon är så jäkla rolig alltså. Vi är verkligen helt olika hon och jag när det kommer till det här med planering alltså. Som hon sa häromdagen: hämtar jag väskan på lördag kan jag ju kanske börja packa då eller så tar jag det på söndagen. Själv har jag väl hållt på i två veckor nu och planerat och till och med i princip packat klart redan nu. Sen idag ringde hon och gjorde narr av mina listor, hon frågade om jag satt hemma och skrev listor. Men nej det har jag faktiskt inte gjort på ett tag nu, undra om jag ska skriva en lista på allt vi måste hinna med att göra under två veckors tid tillsammans? Haha.

Listor is the shit, glöm aldrig det.

Det ska bli kul att se hur syrrans väska ser ut, ordning och reda? Ja det återstår att se. Min väska är så gott som komplett och supernnoga vikt och sådär.

Nej fyfan, det här kommer bli förjävla roligt alltså! Med Moreliusar kan det inte bli annat än massa jävla galenskaper! Åh ge mig söndag nu!

Imorgon ska vi ut på massa äventyr och åka halva Avesta runt känns det som. Men det blir GREJT. 11.30 ses vi vid apoteket då! Haha godnatt på er och där är vi nu.

Kommentarer
Postat av: Madde

haha jag DÖÖÖR!! bästa inlägget NÅGONSIN! å jag kan garantera att väskan är en enda röra. men NÄSTAN färdigpackad. packa dessutom på en halvtimme :p

2010-01-09 @ 23:41:14
URL: http://madelenemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0