Nyshavade legs

Josefine Morelius, 2010-01-09 22:56:52
Sådärja nu är benen rakade och lena som en babystjärt. Väskan är packad och jag är väl ganska så redo kan man väl säga. Vad mer går att begära för stunden liksom? Haha!

Usch ja är lite nervös alltså, mest inför flygningen. Jag har ju blivit så flygrädd på senaste åren. Jag som älskade starten förut nu är det fan det värsta jag vet. Haha. Så jag ska nog gå och ta ett snack med piloten innan vi åker och säga till han att han får köra försiktigt. Hoppas han är snygg också, haha. Kanske kommer han från norrland? Hoppas.

Nä hörrni mina kära läsare undra om man ska inta sängposition för kvällen verkar ju inte bli roligare än såhär minsann.

Vi hörs imorgon kära ni och där är vi nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0