Stödstrumpa

Josefine Morelius, 2010-01-09 18:44:45
Jag har nyligen varit hem till min kära mor för att låna stödstrumpor, haha jag dör. Ni hör ju själva hur det låter, stödstrumpa liksom? Men det ska tydligen vara fantastiskt bra inför den långa flygresan som vi har framför oss. Ja och då är det väl klart att jag ska dra på mig stödstrumpor. Jag säger såhär från och med nu, stödstrumpa is the shit.

Haha, undra hur många gånger jag fick med ordet stödstrumpa/strumpor i detta inlägg? Men jag tror jag älskar det nu faktiskt. Ja man kan då se en gnutta humor i allt. Speciellt om man heter Josie Morelius, hon är humorn själv kan man säga.

Haha åh herregud jag är fan störd alltså sitter här och hyllar stödstrumpan! Nej nu dör jag nog.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0