Thailand 2010

Josefine Morelius, 2010-01-10 11:11:01
Jaha så var dagen här då som man längtat och väntat efter så länge. Närmare bestämt nästan ett halvår. Ja galet vad tiden har gått fort alltså. Imorgon vid den här tiden befinner jag mig nog förmodligen på en strand i Thailand, helt galet egentligen. Fast iochförsig är ju klockan 5 på eftermiddagen där så kanske inte alls ligger på stranden då. Haha! Nej vi får se helt enketl vad jag pysslar med. Grymt jävla kul och skönt ska det bli. Slippa den här kylan, någon som är lite avundsjuk? Ni får vara det, haha.

Men fan kunde inte sova inatt alltså, men fick massa sms av någon jäkla stolle så hade ju lite att sysselsätta mig med. Haha! Herregud säger jag då bara.

Nu ska jag ligga i sängen en stund till, sen ta en dusch och äta frukost och efter det ligga still ett tag tills jag ska dra på mig mina stödstrumpor. Haha det ska lätt dokumenteras på bild, det lovar jag.

Nej men ha det fint så hörs vi snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0