The party don't start 'til I walk in

Josefine Morelius, 2010-01-03 16:56:16
Ja det va så vi sa va? Haha!

Hörrni jag har fan resfeber tror jag, sitter här och inser att om en vecka är jag på väg till Arlanda och ska sätta mig på ett flygplan och sen inte komma ur det på 10 timmar eller vad det nu är. Jag är inte alls flygrädd, inte alls.

Jag är inte rädd, jag kan flyga! (Jag står i köket med utsträckta armar och övar lite, det känns bra.) Hell no. Shit alltså, hur ska det gå? Det vet vi om en vecka och en dag.

Jag packar lite för varje dag som går, skriver listor på vad syrran och jag måste handla från apoteket och så vidare. Hon tycker jag är helt jävla galen, hon säger bara äh jag har hela dan på mig på söndag att packa. Fattar ni, samma dag som vi åker? Undrar vem det är som är galen utav oss egentligen. Haha!

Åh herregud ge mig en lugnande och där är vi nu.

Thomas Cook airlines, flyg mig säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0