Update 2

Josefine Morelius, 2010-01-17 14:56:28

Som ni kanske har markt sa har det inte blivit sa mycket uppdatering men jag har faktiskt inte orkat eller haft lust, haha. Men jag har det verkligen sa himla bra har i Thailand och jag vill verkligen inte aka hem. Skulle kunna stanna flera veckor till. Vill bara ha hit alla nara och kara sa att dem ocksa ska fa uppleva allt det har. Det ar verkligen helt otroligt och manniskorna ar sa himla underbara verkligen.

Men iallafall sa vi solar och badar en massa och aker ut pa en massa aventyr. Traffade exempelvis pa baren-hakan har om dagen. Haha!

Idag kom Christoffer hit sa imorgon ska vi traffa dem och festa till ordentligt i Patong. Fast forst pa dagen ska jag och syrran aka till phi phi. Det ska bli riktigt harligt.

Nej men det blev bara en liten kort update sa att ni vet att jag lever och har det hur bra som helst! Bjuder pa en bild dar man kanske inte ar sitt snyggaste jag men ni ser iallafall att jag ar alive. Haha!

Puss pa er!



Haha fyfan sa man ser ut, men glad ar man tydligen iallfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0