Vardag

Josefine Morelius, 2010-01-28 08:07:38
Så var man tillbaka till vardagen igen, både skönt och behövligt. Men samtidigt så längtar jag tillbaka till Thailand så mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till, haha. Vaknade vid 6 i morse och bara log för jag var helt säker på att jag låg i min säng på hotellet i Thailand och skulle gå upp för att gå till stranden. Men sen insåg jag att jag låg i sängen i Leksand och det var en helt vanlig torsdag igen. Jaja, jag är ändå glad över att få vara här igen så jag ska inte klaga. Men att vara i Thailand igen vore ändå inte så dumt.

Ska gå till skolan till 9 idag eftersom jag har möte med lärar-lasse som sagt och efter det har vi ekonomilektion. Japp så ser min dag ut ungefär.

Hoppas ni andra får en bra dag så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0