Vill inte aka hem

Josefine Morelius, 2010-01-21 16:39:59

Nej usch jag vill inte satta mig pa flyget pa mandag ifran detta paradis. Jag langtar redan tills jag kommer hit igen. Jag har verkligen hittat  ett nytt land som ligger mig varmt om hjartat. ♥

Dock sa saknar jag alla dar hemma sa galet mycket just nu sa det ska bli underbart att traffa alla igen.

Som vanligt har jag det alldeles utmarkt har pa Kamala beach och igar fick jag traffa elefanter. Ah jag alskar verkligen elefanter, haha. Riktigt balla djur alltsa, jag tror att jag ska ta hem en. Haha! Sen ar det saklart sol och bad som vanligt. Imorgon aker vi till Patong igen och partajjar litegrann, mycket trevligt. Nattlivet dar ar verkligen helt galet. Men jakligt kul iallafall.

Nej nu ska jag nog bege mig till hotellet for att sova, klockan ar 22.45 har nu och jag borjar bli riktigt trott fakiskt.

Men ha det sa bra sa hors vi nog nasta gang nar jag kommer hem skulle jag tro!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dig oxå gummsan, toookmycket!!:) Ja jag hoppas att jag inte behöver jobba bara.. har ju vart sjuk nu så kanske måste hoppa in men vill verkligen hem & träffa dig <3 Pussss

2010-01-21 @ 18:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0