24 hours

Josefine Morelius, 2010-07-12 22:33:05
24 arbetstimmar till och sen är jag ledig 5 dagar. Ska bli nice, synd bara att man är skapligt pank. Längtar till lön även fast det blir spara spara och åter spara. Har ett snålår framför mig så lika bra att börja i tid. Men en liten shoppingvända någonstans i augusti lär det ju bli iallafall så man kan få lite nytt höstsnyggt iallafall.

Aja kom hem från jobbet för en halvtimme sen och nu steker jag mest i den underbara värmen. 45 grader tror jag det mättes till idag inne i fabben, mysigt det. Inte nå svettig alls, men vad gör det. Haha! Nu kanske det blir att se Shutter Island med Henry om jag orkar. Den är ju rätt lång, men ska kolla läget lite så visar det sig.

Annars så får ni ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0