Dead end

Josefine Morelius, 2010-07-26 14:56:42
Åh Johnossi är så bra. Hej förresten! Idag regnar det men det gör inget för jag har jobbat och jag gillar regn ibland, så himla mysigt på någe vis. Bara det inte blir för många dagar i rad. Lagomt är ju som sagt alltid bäst. Hade iallafall en rätt lugn dag på jobbet vilket var tur eftersom jag var så galet sliten fortfarande. Det tar alltid två dagar innan man blir människa igen efter en utekväll det bara är så. Är fortfarande lika trött så en gubblur skulle ju sitta på sin plats men det är ju inte direkt någon bra idé eftersom jag ska upp 04.45 imorgon igen.

Nej istället får det bli lite städning och tvättning, kul kul.

Men ha det gött så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0