Don't wake me up

Josefine Morelius, 2010-07-01 20:30:46
 

Idag sov jag riktigt länge, eller ja Elvis (hunden) väckte mig vi 8 men jag lyckades somna om som tur var. Åkte iallfall ner på stan senare och träffade Jenny där. Det blev fika och lite shopping som oftast. Jag fyndade dock endast ett orange nagellack, apsnyggt. Efter stadsbesöket blev det en tur hem till min kära mamma där hon bjöd mig och J på bakelser. Mycket snällt av henne. Vi satt där och trjattrade innan vi drog vidare och skulle handla tacos. Men då började någon varningslampa att lysa så jag blev rädd att bilen skulle sprängas så vi fick åka hem med bilen till pappa. Då passade vi på att ta med Havanna ut på en promenix medans pappa kikade på bilen. Han fick iallafall skjutsa tillbaka oss in till stan så vi fick handla. Nu har vi ätit asgod tacos och chillar i soffan innan vi ska kika en Wallander-film. Toppendag tillsammans med min pärla. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0