En vanlig söndag

Josefine Morelius, 2010-07-25 18:09:00
Oj oj vad jag har mått dåligt och varit sliten idag. Blev lite mycket igår kanske men jag hade kul. Krogen var väl sådär som vanligt men ändå helt okej. Måste ha pizza idag, jag kommer inte överleva annars. Haha. Så snart blir det nog staden för att svulla pizza. Annars har det inte blivit många knop gjorda idag kan jag säga. Har legat och glott på massa filmer och ätit pingvin salta pastiller som Samuel köpt till mig. Tack snälla det räddade verkligen min dag. Haha. Men började få lite ont i magen så fick ge upp till slut.

Usch imorgon börjar långveckan också, jobbar måndag till måndag. Suger men bara att bita ihop är inte många skift kvar nu för snart börjar skolan. Tjoho!

Nej mot pizzan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0