Hairstyle

Josefine Morelius, 2010-07-14 15:06:03
Sådär ja då var barret fixat. Har nu en mer mörkblond färg eftersom vi la i 3 olika slingor, 1 ljus och 2 mörka. Sen när det var dags för klippning frågade Malin om vi skulle ta topparna bara men då fick jag något ryck och sa klipp av det. Haha! Eftersom jag haft löshår så länge nu så är mitt hår väldigt väldigt tunt så jag kände att det var lika bra att klippa av det låta dem avbrutna stråna få växa ut igen så det blir tjockare. Fast alltså det är inte jättekort, typ en längre page kan man säga. Typ som ensam mamma-Helena hade ni vet. Fast mitt är mycket snyggare, Malin är grym. Så nu blir det att återigen spara ut håret, men det är lätt värt det för man får så mycket finare hår när man klippt det kort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0