I need you now

Josefine Morelius, 2010-07-10 19:38:03
Godkväll! Idag har jag som sagt jobbat förmiddag 06.18, lång och varm dag kan jag säga. Har bara sovit kanske 4 timmar dem senaste två nätterna så jag är så jäkla trött just nu. Men nu är det bara en förmiddag kvar och sen får jag sovmorgon iallafall.

Känns inte som jag har så mycket att säga just nu. Så ska lägga mig i sängen och glo på fotbollen tills det är dags att sova igen. Måste försöka sova runt 10-tiden idag annars kommer jag aldrig att orka med 12 timmar till imorgon. Gud det känns verkligen inte som att det är helg, tror att det är en vanlig vardag jag fortfarande. Haha!

Har förresten lånat Shutter Island nu så den blir det till att se någon dag här framöver.

Nej men ha en himlans trevlig kväll alla ni som hittar på massa kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0