I'm not okay with this

Josefine Morelius, 2010-07-22 14:57:39
Alltså fyfan jag är så less på Avesta redan, det ger mig sån ångest att jag ska bo här ett tag framöver nu. Alltså inget illa mot Avesta så och alla som trivs här men jag gör det bara inte. Har liksom ingenting kvar att hämta här för fem öre, lovar att jag sticker så fort jag bara kan. Nu är jag jäkligt gnällig men jag ser bara ingen som helst framtid här över huvud taget. Jag tror inte att en enda kotte bryr sig om att jag sitter här och gnäller över vad jag tycker om Avesta. Men ibland är det bara skönt att få skriva av sig och gnälla lite ändå.

Jag saknar Leksand, där kan jag va mig själv precis som jag vill vara. Nej fy tusan vad jag längtar bort till något nytt och nya människor här. Såklart finns det en underbar skara här med men dem kommer man alltid ha kvar oavsett vart man beger sig i landet.

Nu tänker nog någon såhär: Men vafan det är väl bara att flytta och sluta gnälla. Haha och ja om jag kunde så skulle jag göra det.


Nej nu får jag ge mig, men som sagt att skriva av sig är bra skönt ibland.

Kommentarer
Postat av: sara

du får alltid bo hos mig! <3

2010-07-23 @ 00:32:43
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0