No peace and love

Josefine Morelius, 2010-07-04 23:36:20

Jag har haft en helt underbar helg, massa sol och bad och umgåtts med härliga människor. Igår blev det "alla vi som inte är på p&l-fest" tillsammans med Jempa och Sampe. Vi satt ute hela kvällen på ballen och dtack vin och snackade en massa skit innan vi drog ner på kingen och skakade lite rumpa med resten av alla icke festival-människor. Haha! Idag blev det sol och lite bad igen och senare thaimat. Fram emot kvällen kom grabbarna öland och hälsade på så vi satt på ballen igen och jag har nog inte skrattat så jäkla mycket på ja vet inte hur länge. '

- Det är lite roligt att man kan ha kul ihop!

Haha tammefan det roligaste jag hört på länge.

Nu ska jag försöka sova om det nu går i denna bastu. Tropisk värme jo man tackar ja. Sov gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0