Saturday night

Josefine Morelius, 2010-07-24 10:31:59
Tjolahopp! Det är lördag och jag ska strax bege mig ner på staden med Evelina. Blir lite shopping och en fika skulle jag tro. Sen när syrran slutat jobbet ska ja plocka upp henne och åka till Lappens och äta massa massa mat innan vi börjar göra oss redo för kvällen festligheter. Låter som en alldeles underbar dag va inte sant?

Nej men så därför måste jag rappa på lite. Får se om ja hinner med att uppdatera något mer idag annars så får ni ha det gött så hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det är faktiskt gott med Fanta och Rosé , vi får köra en vin kväll snart tycker jag! :) vi rings i kväll tycker jag! <3

2010-07-24 @ 10:40:04
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0