Do you remember

Josefine Morelius, 2010-06-08 09:38:07
Godmorgon gordmorgon! Idag vaknade jag vid nio istället vilket är en helt okej tid att vakna på när man får sova. Idag ska tydligen skatteåterbäringen börja betalas ut också. Hade varit underbart att få sätta sprätt på allt och shoppa loss som en galning. Men icke sa nicke här blir det snåla och spara och allt sånt där kul. Får ju ingen lön förrns i juli så det blir en fattig sommar detta kan jag lova.

Idag jobbar jag ju som sagt 14-22 igen. Eftermiddagar är verkligen dem värsta skiften, man hinner ju inte göra någonting alls.

Nej lite frukost på det här så blir det bra sen. Det blir ju som sagt lite småtråkig uppdatering nu när jag jobbar eftermiddag men jobbar man så jobbar man.

Ha en bra dag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0